I denna ljuva sommartid!

Återigen tycker jag att Mari Jungstedt har lyckats...åtminstone lyckades hon få mig att släppa allt jag hade för händerna när jag väl öppnat boken...streckläsning tror jag det kallas!

Att få följa Anders Knutas och gänget under deras sommarveckor där de löser ett minst sagt underligt mord som så småningom blir flera. Ett mord som begås tidigt en morgon på Sudersand på Fårö under offrets joggingtur!
Jag ser fram emot filmatiseringen av dessa böcker...och undrar om de kommer att filma nåt från Bokströmsgatan där Knutas bor med sin familj, jag bodde nämligen också på Bokströmsgatan som liten, den del jag bodde på bytte dock sedermera namn till Ekmansgatan men dock...jag vet precis hur det ser ut!!!

Äntligen blev det också bröllop mellan Emma och Johan....det har jag väntat på!

Säger bara så här...har Ni missat Jungstedts deckare så har Ni härliga timmar framför Er!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh va niice =)

KLart att pocket duger, absolut =)

Ska hjälpa "han" med räkningarna idag, hoppas han fortfarande vill, blev lite sura miner i telefon idag =P

Postat av: Ia

Annars får Du ringa....för jag kan nog få honom på andra tankar :P

2008-06-25 @ 18:36:09
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Nancy

Tittar in och hälsar, lät intressant med dessa böcker. Har ju mest läst Mankell mycket, men ska kolla upp "Jungstedt", behöver koppla av med en go deckare....L



2008-06-25 @ 22:49:04
URL: http://nancy1966.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback