Vinnare...



...för mig är Scotts!

Vi har tittat hela hösten på Dansbandskampen, de första avsnitten såg vi i torpet,  nu är kampen slut och som alltid så är det väl tvåan som är den stora vinnaren!!!

Jag är en gammal "dansare" vilket betyder att jag älskar att dansa men sambon med en man som påstår sig ha råd att stå i baren vilket gör att vi sällan kommer ut på såna tillställningar * jo, jag kan gå ut ensam om jag vill *

Om jag dansar runt på dansgolvet så dansar jag hellre till Scotts taktfulla musik än Larz-Kristers spexiga uppträdande...så är det!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får ta en dans-kväll =)

Jag gillar att dansa, om jag fått något i mig. Lättar då =P

Postat av: Cattis

det är ju inte turistiskt att ha vattenkokare o pulverkaffe med sig..det är ju proffsigt...2 rullar toapapper hade vi oxå med, tack för det tipset..C yaa..

2008-12-21 @ 19:47:52
URL: http://yeahdelila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback