Cliffen får hänga...

..tills i morgon för nu är jag alldeles för trött för att skriva nåt vettigt!!!

Det blev en underbar dag med pensionärerna...har varit en fantastisk period!!! Jag fick en extra liten present av en kvinna...Ni ska få se i morgon...jätteroligt!

Åt sedan lunch med min lärare för att få info om kommande utbildning....så nu vet jag hur jag ska lägga upp strategin för hösten...men mer om det i morgon!!

Sen blev det shopping med Bästa Vännen...upptäckte nämligen i helgen att jag behövde nya jeans...de påminde om en tyllgardin i baken...vilket betyder att man såg rakt igenom och så kan man inte ha det!!! Men...jag hittade dessutom den här..

Visit hm.com

Det är inte ofta jag hör ett plagg ropa...."Kom och köp mig!!! Du behöver mig!" Men..det gjorde jag idag...så nu har jag en klänning/tunika till sommarens tillställningar. Räknar ju bland annat med att bli inbjuden till Svärdotras student, slutar ju skolan själv och dessutom har vi en inbjudan till en sommarfest! Skönt att slippa leta då..när allt ändå är slut!!!

Nu är jag så trött i huvudet att jag skulle kunna somna stående så jag kryper över till soffan och tittar på lite teve tillsammans med B&J!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback