Kul utmaning!

Utmanad....av Pia alias Anjocapi!!


1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det är tiden och plikten, livet som bara kan gå framåt utan att se vad det trampar på. Sista boken från Finistère av Bodil Malmsten

2.  Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
En tom COOP-kasse som väntar på transport till lådan för tomma kassar.

3. Vad såg du senast på TV?
Brothers & Sisters....min favoritserie.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Ungerfär 12.00
Rätt svar är 11.56

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Radio Västmanland....på radion alltså!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick hem från styrelsemötet i snöstorm.

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen?
Pia´s blogg

8. Vad har du på dig?
Pyjamas.....*ska snart klä mig ;)*

9. Drömde du något inatt?
Antagligen...men efter gårdagens vedermödor har jag sovit som en klubbad..

10. När skrattade du senast?
Alldeles nyss när jag pratade med vännen P i telefonen...hon får mig alltid på gott humör!

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu?
Pärmar, nycklar och kläder...sitter i hallen!

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Mig själv nyss när jag var på toaletten och slog en blick i spegeln!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck - i söndags.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Först skulle jag se till att bli skuldfri...sen skulle det bli ett hus så jag fick inreda mitt eget bibliotek....och en resa till värmen med hela familjen!

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Det Ni inte vet ska Ni inte veta ;)

17. George Bush?
Han har gjort sitt!!

18. Ingen fråga?
Hmm...

19. -20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Mina barn heter redan nåt...K och J...samt ytterligare ett J på styvdottern!

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jag trivs bra i Sverige med tanke på årstiderna....sen finns det vissa saker som har med politik att göra som skulle kunna få mig att flytta!

22. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten?
Välkommen till att börja med!

23. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor?

Gunsan

Yeahdelila

Unika

Trebarnsmamman



Kommentarer
Postat av: Gunsan

Hejsan. Tackar tackar hehe, Nu vet jag vad jag har att göra ..Ha en fin dag. Hur tusan skall man kunna få in dig bland mina kompisar på min Blogg. Måste undersöka detta :-)

Postat av: Gunsan

Var ju riktigt skojigt ju :-)

2009-03-11 @ 15:04:26
URL: http://gun62,bloggspace.se
Postat av: Pia

Kul att läsa dina svar!! :o)

2009-03-11 @ 20:32:58
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback