Ingen tid till dator!

Här har vi jobbat hårt idag med att göra om vår hall!

Som jag tror att jag nämnt tidigare så bor vi lite som man sa förra årtiondet, Compact-living, så det gäller att utnyttja varje liten kvadrat på bästa sätt!! Nu har vi hittat en ny lösning genom att inhandla en MIKAEL på IKEA och sen bytt plats på kapphängaren och arbetsplatsen. Vi är mycket nöjda men det har också tagit hela dagen!

Återkommer kanske med bilder i morgon!!



Förresten...är det nån som vet varför man samlar på sig en massa onödigt skit...eller är det bara vi som gör det?????

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi samlar nog lite till mans tror jag. Jag brukar försöka röja, men rätt vad det är upptäcker jag en massa som borde plockas undan. Mycket är ju sådant som innebär minnen, men som ändå inte används, men det är svårt att göra sig av med.



Eva sa en gång när hon var och rumsterade om i ett av mina skåp:"Mamma, vet du egentligen hur mycket skit du har". Jag svarade:"Visst vet jag det och en hel del av det är sånt som jag fått i present av er." Då såg hon lite fundersam ut och hon förstod nog varför jag har de där små oanvändbara grejorna kvar.



Kram på dig Ia och grattis till den nya hallen!

/Ingrid

Postat av: Veduran

Vad kul att göra om... skulle jag behöva!!!

Men vet du, jag har för mycket skit så det är för trångt och jag orkar inte rensa :/ suck

2008-09-28 @ 18:25:24
Postat av: Ia

Vet Du kära Vedura....det är precis så det har varit här...det är bara att bita ihop och göra ett dagsverke...gissa hur skönt det känns nu :D :D :D



Men Du ska veta...detta har jag funderat på hur länge som helst...jag sa idag till sambon....jag bara gör, jag tänker inte!!!!

2008-09-28 @ 19:14:35
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback