Tredje träffen!

Nyss hemkommen från Tärna och tredje träffen med "mina" pensionärer så kan jag konstatera att jag gillar det här!

Glädjen när man ser att "poletten" trillar ner är häftig och just nu kan jag nästan känna mig lite "hög" på den känslan!

Att se kvinnan som knappt visste hur man höll i en datormus klicka sig fram utan större problem gör mig glad...när jag sen får se samma kvinna sätta igång och skicka mejl hej vilt och bifoga det ena fotot efter det andra...då känns det alldeles varmt i kroppen för då har man lyckats med sitt budskap!!!!

Att få höra eleverna sen säga att "Du lär ut så bra" ja, då är dagen räddad, inget kan förstöra den!!!

Visst, jag vet att det finns en i gruppen som inte är lika nöjd men det beror nog mest på att hon är överkvalificerad, hon har hållit på att mejla i fem år och då finns det kanske inte så mycket att lära! Som jag sa efter förra gången, det är svårt att tillfredsställa alla men om merparten är nöjd då är jag också nöjd!

Nu är det uppehåll i en vecka eftersom datasalen är upptagen vilket passar mig bra då jag vill försöka lägga ordentligt med tid på våra nya uppgifter samt också göra denna Power-point med instruktioner om hur man betalar räkningar på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0