Saknad!

Igår blev det inget skrivet i den här bloggen...någon som la märke till det???

Igår jobbade jag hårt med en uppgift i skolarbetet, ämnet var pedagogik och det kan man ju fördjupa sig i hur mycket som helst åtminstone om man är som jag är!!

Måste göra ett tillägg här...vi ska alltså läsa en bok som heter Vem snodde osten? och sedan reflektera över de olika roller vi har och hur vi tacklar förändringar. När jag nu gör min bloggrunda så hittade jag den här filmen hos
Anjocapi....och då måste jag "låna" den och visa....den passsar så bra in på uppgiften!!!



Nå, jag fick i alla fall lämna in uppgiften men har inte fått nån feed-back men det tar nog lite tid och det är inget som brådska för min del. Var sak har sin tid!

På sen eftermiddag åkte jag hem till Bästa Vännen för att tillsammans med henne dejta Vännen von Förr, Ni vet vännen vi åt lunch med i vintras. Igår fick vi tillfälle att sitta i lugn och ro och prata hur länge som helst....och länge blev det! Närmare bestämt i sju timmar!!!

Vi pratade om det som varit förr när vi umgicks mer regelbundet, då när vi var riktigt unga och fria från familjeansvar. Vad har hänt med "alla andra"...vi kom fram till att ingen var kvar i den relation de befann sig i då..då när det begav sig. Men som sagt, vi var mycket yngre då och som bekant så är kärleken bestående men föremålen växlar!

Vi har alla haft vår beskärda del av svårigheter så naturligtvis var det tvunget att ta fram lite "tårpapper" också!

Det är häftigt för jag tror att nu vi alla tre varit ute och snurrat på olika håll....nu möts vi igen och nu känns det som att vi kommer att hålla kontakten framöver.

En härlig kväll som slutade med att jag efterlystes av Blivande Maken...skönt att känna sig saknad ibland!!!

Idag ska jag försöka ta ett tag med Visual Basic....*ryser lite lätt*

Kommentarer
Postat av: Pia

Sju timmar??!!! Men har man inte träffats på ett tag så tar det ju tid att ge en resumé på allt som hänt!! ;o)

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback