Skärpning ICA!

Idag på väg hem från jobbet så stannade jag till på ICA-Ettan som är vår närmaste ICA-butik för att jag fått ett paket från Ellos. Jag tänkte handla mat samtidigt så jag slapp åka till flera ställen. På kvällens meny stod färsfyllda paprikor....men vad får jag se??? Jo, alla paprikor var styckförpackade.....varför i hela friden gör man så??? Miljövänligt kan det väl ändå inte vara och knappast mår väl paprikorna bättre av den sortens behandling?!



Nej, jag handlade inga paprikor så det får bli köttfärsfyllda tomater istället!!!!

Men det skulle vara intressant med en förklaring.....

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Ja, den förklaringen vill jag också höra!!!!!!!!!!

Postat av: Husfrun

Nej, vad är det för trams? Jag köper inte ens sånt där trepack/"stoppljus" - en grön, en gul och en röd som är ihopplastade. Fy skäms ica.

2011-09-06 @ 08:45:45
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Här gör dom både och. Säljer både förpackade och i lösvikt bredvid varann. An nån anledning.

2011-09-06 @ 17:01:08
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback