Nyfikna???

Eva skrev igår att jag gjorde Er läsare nyfikna med gårdagens blogg!!! Det behöver Ni då rakt inte vara!!

Jag har en rejäl förkylning helt enkelt, kanske rent av nåt influensaliknande. Ont i kroppen, lite feberkänning, hosta och en förbenad snuva!!!!

Det enda som inte är så illa drabbad är liksom hjärnan ;) den vill gärna passa på att göra nån nytta när kroppen ändå är hemma! Jag har funderat på att katalogisera mina böcker, eller putsa fönster och byta gardiner. Kanske röja Dotras rum som verkligen behöver en ansiktslyftning....men sen tänker jag att det är dumt att sätta igång nåt sånt när jag blir alldeles andfådd bara av att gå de fyra meterna till toaletten!!

Dessutom inser jag att jag är nog ganska sjuk eftersom jag inte ville ha vin igår....jag ville inte äta den märka chokladen som Blivande köpte hem till mig...jag gick och la mig klockan tio!!

Jag fortsätter att glo på film och hänga på divanen!!!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Krya på dig där!

Du kan ju roa dig med lite foton :)

Postat av: Afrodite

Inget vin och nejtack till choklad!? Du ÄR sjuk vännen! :)

Krya på dig!

Kram och godmorgon!

2011-09-18 @ 11:02:34
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas du piggnar på dig.. Du drabbas hårt av de där virusen!! :(

Kram!

2011-09-18 @ 14:30:04
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback