Sverige är fantastiskt!!!

Vi sitter nu i bilen på väg mot Malmö, Blivande kör bör jag kanske tillägga, och jag sitter bredvid och fascineras av landskapet som är så olikt det landskap vi passerade för nästan tre månader sen.
I juli när sommaren blommade för fullt körde vi Västerås - Sassnitz och nu kör vi samma sträcka i oktober när höstens färger målat landskapet och om allt blir som vi önskar så kommer vi att åka samma väg i april när våren med dess skira och fantastiskt vackra gröna färger håller på att hällas ut över landet och jag bara känner hur jag blir alldeles varm av lycka i kroppen!!!

Här hade jag tänkt skicka med en vacker bild över landskapet men tyvärr har vi nu kört in i landskapet på mitt fäderne och där växer bara barrträd....i den mån Gudrun och Per lämnade nåt kvar....vet Ni var vi är????


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Inte den blekaste!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback