Domedagen uppskjuten

När Blivande anlände till torpet igår tänkte han klippa gräset men jag bad honom låta bli och bara njuta av den sista dagen....jorden skulle ju gå under idag!! Dock verkar det som att det är uppskjutet...igen!

Idag är det fullt på programmet...det ska klippas gräs och planteras blommor....diskas och städas....grävas en ny list tror jag...ja, fullt upp som sagt!!!

Sen ska jag grunna på om jag ska ha en Kajsalisa ryter-vecka här i bloggen.....det är några saker som ligger och gnor som jag vet att jag kan reta upp Er med men det vore väl trevligt??????

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Med tanke på hur många gånger jorden borde gått under redan utgår jag från att vi alla lever på övertid - bästa att föröka få mesta möjliga ut av det som är kvar :-) Trevlig helg även fortsatt.

Postat av: Svorskan

Dagen är inte slut än.. :D



Sv: Ja, det är underbart inte bara med naturen, men att kunna UPPSKATTA den. Det är så många som är alldeles för stressade för att kunna se allt det fantastiska runt om sig. Att leva här och nu är en konst och ju bättre man kan den konsten, ju mindre tror jag att man känner behov för att utforska andra ställen. Man ser hur mycket det finns precis där man är. (Hmm.., jag är nog lite djup på morgonen :D).



God morgon!

2011-05-21 @ 08:46:46
URL: http://svorskan.se
Postat av: Zarah

Kajsalisa ryter-vecka låter spännande. Jag kollar in igen... om vi finns kvar... :-)

2011-05-21 @ 09:57:42
URL: http://verandan.svenskablogg.se/
Postat av: Guggelutt

Ja, det är underbart att läsa egna och andras "gamla" bloggar... då ser man att livet gör framsteg! Dax för en ny "tant-helg"?

kram

2011-05-22 @ 18:40:08
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback