Så kan det gå.....

Jag tog en massa foton för att göra en riktigt majsig blogg när vi kom till stan...men kameran ligger kvar i torpet så Ni får helt enkelt vänta tills på onsdag!

När jag kom hem fick jag en riktigt glad överraskning och nästan chock faktiskt....men mer om detta berättar jag i morgon för då vet jag liksom lite bättre :P cliffhangervarning!

Just nu har jag bakat Oopsies som jag ska göra varsin räkmacka av till mordlösandet i Kanal 8 ikväll och i ugnen står det läckra frukostmuffins...jag älskar verkligen detta, jag får äta precis allt som tidigare varit bannlyst..kan inte bli bättre!!!!!


Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Nu bli jag ju nyfiken :-) Och vad är Oopsies? Den med att glömma kameran är en klassiker - varför glömmer man den när man behöver den mest och kommer ihåg den när man inte har någon glädje av den??



Ha en härlig vecka!

Postat av: kaffehörnan

Har en lapp på insidan av dörren glöm ej minnet ti kameran

2011-06-20 @ 00:02:01
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Paulina

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-10 @ 23:59:41
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback