Lurad på Paradiset!!!!

Måste göra en snabb uppdatering, sitter i torpet och njuter av detsamma. Det är inte ofta jag gnäller över att behöva jobba men idag är det nära för solen skiner från klarblå himmel och jag känner mig som en djurmisshandlare som inte låter katterna gå ut! Vi vill nämligen inte ha dom springande hur som helst när vi inte är här!!!!

Nu ska jag avslöja cliffhangern - vi har varit och tittat på ett annat paradis....eller hela helgen har vi tittat på bilder på hemnet och trott att det var ett paradis, i söndags tog vi till och med bilen dit för att få en glutt utifrån och även då tänkte vi nog oss det som ett paradis. Igår var vi på visning!!!!

Det var INTE vårt paradis i alla fall!!! Jag förstår att man som mäklare vill få ett objekt att se attraktivt ut men i det här fallet så var det inte bara missvisande det var....obeskrivligt olikt!!!! Man såg givetvis att det var samma torp men på bilderna, som Ni kan se
HÄR, så ser det mycket bättre ut!! Jag vet att en av mina läsare, Tyra Tok, också varit och tittat på det och tyckte att det var mörkt...och jag kan bara instämma!!!

Prislappen må vara billig men det sitter ytterligare en prislapp bakom den första som det står en högre summa på....men lycka till den som köper det!!!! Är man stadd i kassan så kan man få till det riktigt bra!!!!!

Nu är det dags att åka mot staden och jobba.........

Kommentarer
Postat av: Gun

Det ser ju jättefint ut på bilderna, jag förstår att ni ville titta på det. Kan kanske vara vidvinkelkamera som gör att allt ser större och luftigare ut än vad det egentligen är, jag vet inte. Konstigt ändå, att det var så annorlunda irl..

Postat av: Zarah

Hemnets bilder är alltid läckra, tycker jag. Vidvinkeltekniken tror jag också är en av anledningarna, precis som Gun skriver... Synd ni inte fann det ni sökte, men lyckan finns säkert på annat håll.

2011-06-29 @ 11:34:25
URL: http://verandan.svenskablogg.se
Postat av: Babs

Ja dom kan verkligen få till det på bilderna, så synd att inte drömmen höll ända fram men nästa gång kanske.

Kram

2011-06-29 @ 17:58:39
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: TT

Helt klart vill man bara åt tomten, river rucklet och bygger en villa längst in och fäller alla höga träd. :o) Men 525 000 som budet låg på är väl lite väl i mina ögon...

2011-07-01 @ 12:02:25
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback