Delad glädje är dubbel glädje!

Nu har jag kollat att den glada överraskningen som jag fick igår eftermiddag stämde så nu ska jag avslöja den....straxt!

Delad glädje ger dubbel glädje har jag valt som rubrik och så är det oftast men i det här fallet så är nog glädjen mest min hur mycket jag än delar med mig av den. Ni bryr Er nog inte en bråkdel så mycket som jag gör över denna överraskning men jag hoppas kunna återkomma med fler glädjebesked.

Efter en vecka med LCHF har jag "tappat" fyra kilo i vikt....det var nästan lite chockartat när jag insåg detta. I en vecka har jag ätit allt detta "förbjudna" och ändå har kroppen förbrännt fyra kilo fett. Jag drar en helt ovetenskaplig slutsats att det är lättare för kroppen av bränna fett än kolhydrater för jag har ju lång erfarenhet av detta med olika viktnedgångskurer och aldrig någonsin har jag blivit av med så många kilo på så kort tid samtidigt som jag svullat ;)

Första dagarna hade jag en del halsbränna men det verkar ha släppt nu och det är nåt jag alltid drabbats av när jag ätit mycket fett nu är jag bara mätt!!!! Till frukost idag blev det en
frukostmuffins och en kopp kaffe!!!

Dags att ta sig mot jobbet, önskar att kroppen ville att jag skulle cykla men tyvärr får jag sån värk av det att jag inte törs men snart, snart kommer jag att jobba väldans mycket mindre och då ska jag sakta men säkert börja motionera men just nu har jag inte råd att bli liggande. Tänker också att om jag tappar flera kilon så blir ju allt lättare även om jag nu inte är superöverviktig men tappa femton kilo skulle passa mig utmärkt!!!

Kommentarer
Postat av: Bara Jag

Man gratulerar - eller vad man nu säger.... :-)

Postat av: TT

Wow! Grattis! Vad kul! Jag har en kompis som gick ner 13 kg med LHCF på ganska kort tid så nog funkar det allt.

2011-06-20 @ 08:53:29
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Var med i min tävling på bloggen :D

2011-06-20 @ 09:47:07
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: TT

Det nya med VV är att det inte är så mycket som är bannlyst längre som förr, och deras tänkt lutar mer åt GI nu, annars hade jag aldrig gått med.

2011-06-20 @ 13:28:32
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback