Smaskiga detaljer?

Började igår förstå att det var nåt speciellt som skulle hända i Västerås den här helgen ;) eftersom körde så många amerikanare på vägen utanför oss. Vi har ju en ganska bra utsikt över vägen även om man från vägen knappt ser oss. När vi anlände Västerås nu på morgonen blev det tydligt, det började ligga många skor på vägen...det är Power Meet den här helgen. Det innebär att staden invaderas av bilar i tusentals och människor i ännu mera tusental!!!

Det är en speciell händelse både för bilentusiaster men också för alla västeråsare för det rä trevligt när det händer nåt i staden. På kvällarna går folk nästan man ur huse för att sitta någonstans längs en gata och se på alla bilar som glider fram. I morgon är det finbilscruisingen och det är naturligtvis extra trevligt!!

Vi kommer ju som Ni vet att rata hela denna tillställning eftersom vi får gäster men det är inget som stör mig, jag har gjort mitt på Power Meet och det är dessutom preskriberat för det är över tjugo år sen....och om Ni trodde att det fanns några smaskiga detaljer att berätta om det så fick Ni tji.....det hände ingenting pinsamt och finns därför inget att berätta!!!:D :D :D

Blivande och jag ska dock jobba några timmar innan vi återvänder till Jansbo och då förväntar vi oss att någon sitter där som mottagningskommitté med en iskall i handen ;)

Bilder önskades från vår träff.....ja, kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Micke

Då gäller det jag har nån kall då!

Ett tungt ansvar vilar på mig nu.. ;)

Postat av: Gun

Så skor på vägen är ett tecken på Power Meet, haha.



Och nä, det hände säkert ingenting för 20 år sedan. Det man inte minns har aldrig hänt, antar jag. ;)

2011-07-07 @ 09:43:27
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Husfrun

Har hört om detta event tidigare - och folk som flyr Västerås ;) Men det är säkert kul, "där det händer"... även om det för 20 år sedan inte hände ett dugg ;)

2011-07-07 @ 11:12:36
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Viktkamp

haha viiisst ;)

2011-07-07 @ 19:45:10
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback