Svart ros



av Nora Roberts.

Detta är del två en en trilogi av Nora Roberts och trots att jag egentligen inte gillar den här typen av lite spökhistorier så gillar jag den här serien om Harpertjejen från 1800-talet som ställer till det för Harperfamiljen på 2000-talet.

Vad jag tyckte om första delen går att läsa
HÄR!

Den här delen sträckläste jag inte men det kan ju bero på att jag har ett jobb att sköta nu och man kan inte ligga hela nätterna och läsa...hur gärna man än vill :D

Denna bok handlar om ägaren till handelsträdgården som serien utspelar sig i om hur hon kanske finner kärleken igen och hur hon vågar trotsa Harpertjejens teorier om att män bara är onda varelser som är otrogna. Mycket spännande ibland med spöken som gör allt som man bara inte gör på riktigt när man är arg ;)

Detta var första julklappsboken som lästes ut...nu tar jag mig vidare mot Australien!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är alltså blomnamn på alla tre böckerna? Jag gillar Nora Roberts.. Hon skrev ju en triologi med "Nyckeln till...". Där var de två första skitbra, men den tredje blev rätt förutsägbar och tråkig..

Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Hej, fin blogg !

Jag har just nu, en tävling på min blogg där man kan vinna en super bra pris ! ;)

Det enda du behöver göra är att kommentera att du är med. Kika gärna in och va gärna med !

Kram !

2011-01-06 @ 16:16:33
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Ama de casa

Trevlig resa då :-D

2011-01-07 @ 13:16:25
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback