Matthandlare Olssons död



av Karin Wahlberg.

Jag gillar hennes böcker för de är lite typiskt nordiskt lagom sävliga, passade utmärkt nu när jag mår som jag gör...hjärnan hinner ta in det som händer.

Dessutom får jag en längtan till Istanbul och Turkiet som för övrigt redan är ett av mina favoritland. Det handlar givetvis en hel del om mattor och är man intresserad så kan man suga i sig lite kunskap.

Dessutom vill jag påstå att i den här boken är det en liten cliffhanger så jag ser fram emot nästa, för inte kan man bara låta bli att leta reda på en försvunnen kvinna?????


Kommentarer
Postat av: Helen

Ha ha fisk som fisk....



Gillade Matthandlaren, men sista kaptilet hänger i luften så det blir nog som du säger....



Funderar på om du skall lägga ut en blänkare om stafett.



Sköt om dig nu!

Kram

Postat av: Majsan

Den där boken läste jag förra året. En helt fantastiskt och gripande bok! Som Du säger: man får verkligen en längtan till Istanbul...

2011-01-29 @ 11:39:46
URL: http://www.chattens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback