It´s complicated



Vid två olika tillfällen de sista dagarna har denna film kommit på tal och när jag i morse läste hos Nett om den...ja, då var det bara att falla till föga och titta på den....vi ångrar oss inte!

Precis som när jag skriver om böckerna jag läser så tänker jag inte gå in i detalj om vad filmerna handlar om men jag tänker berätta vad jag tycker!

Om den här filmen tyckte jag mycket om...en mycket välgjord film med vackert foto, mycket humor i nåt riktigt allvarligt....och till sist ett icke-amerikanskt slut...kan det bli så mycket bättre?

Klickar Ni på fotot så kommer Ni till en sida som berättar mycket mer om filmen och Ni kan då också se att Meryl Streep och Alec Baldwin har huvudrollerna samt Steve Martin.

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilket foto ska jag klicka på?? förvirrad

Nåja, man kan ju googla! Hehehe.. Tack för filmtips. Själv vill jag gå och se Änglagård 3.. Bara att få tummen ur och boka biljetter..



Ja, jag tror också att Midsomer kan funka med en ny person. Hade nog varit svårt om den nya skulle ta över rollen som Tom B..

Postat av: Ama de casa

Fast jag ser huvudpersonerna redan på bilden, UTAN att klicka på den. Gud vad duktig jag är!

:-)

2011-01-03 @ 17:37:27
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Nancy

Tack för tipset, den var jättebra, :)

2011-01-03 @ 19:05:49
URL: http://nancy66.zoomin.se
Postat av: Krönikören

Tack för tipset! Meryl Streep är en favorit och är det dessutom ett icke-jenkarslut så måste den vara bra.



Ama har ju en poäng där. Tur att hon skrev det annars skulle jag tro att jag blivit synsk. Det kunde i och för sig ha varit roligt ett tag.

2011-01-04 @ 17:15:22
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag
Postat av: Camillha

Har du kollat upp hur man blir recensent på böcker??

De får ju en massa böcker att läsa... har tänkt på dej när jag packat upp dem på jobbet jag hade över jul. Kolla... för jag har INGEN aning!

2011-01-05 @ 12:51:50
URL: http://camillhas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback