I grunden utan skuld



av Viveca Sten.

Här är det definitivt varning för streckläsning för det var vad jag ägnade mig åt mer eller mindre!

Jag har ju läst alla hennes tre böcker i den här serien samt sett TV-serien som baseras på den första och dessa böcker är outstanding. De är spännande, kluriga och lite läskiga om man har en tendens till mörkerrädsla.

I den här berättelsen finns också en parallell historia och på slutet vävs de tillsammans. Det går liksom inte att lägga ifrån sig för man måste veta hur det går....dels i den historia som utspelas i början på 1900-talet och dels på den som utspelas i nuet.

Jag är full av beundran att kunna komma på en sån här historia och sen dessutom kunna få den på pränt. Nu ser jag fram emot nästa...när den kommer i pocket förstås!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag har också läst dom där tre - bra böcker :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback