Nope....ingen återbäring!

Jag har ju numera världens bästa vårdcentral så jag fick ju komma dit nästan på studs....helt suverän service!

Men..som jag misstänkte så finns det inget som går att medicinera utan jag har förmodligen sugit tag i en ny virusgubbe när jag kom till jobbet i måndags...så går det när man är girig!

Sen fick jag också veta att cocillana inte alls är den undermedicin som Ni gör gällande ;) den hjälper inte på Ia alla :P Dessutom kan den ha sina nackdelar när den liksom nockar...då stannar det kvar det man behöver hosta upp isch nu blev det nästan äckligt.

Så...nu dricker jag varmt och tar det lugnt. Ska straxt äta lite sushi med Styvdotra och se på teve.....Blivande är ute och roar sig med sitt arbete men det gör inget för jag har en del inbokat med mitt arbete också framöver. Dels en föreläsning med en titel som jag bara älskar "Det blir alltid som man tänkt sig" och sen är det en ålandskryssning i slutet på mars...så nog kan han väl var borta en kväll?



I morgon jobbar jag...alltså jag får lön när jag är på jobbet.....sen fortsätter jag på måndag och två veckor framåt...sen två dagar på sportlovet....det blir trevligt att få lön här framöver :D

Kommentarer
Postat av: ansepanse

var det ingen dundermedicin du fick, men bra att du dricker varmt och tar det lugnt :)

kramar

Postat av: Pia

Det är sant.. har man slem så ska det helst upp. Men samtidigt måste man få sova.. så nattetid kan man ta hostdämpande och slemlösande på dagen. Man mår ju skit om man inte får sova ordentligt...



Förresten, du vet väl att girighet är en av dödssynderna!! ;o) Så lägg av med att sno viruset från andra! Hahaha.. Krya på sig!!

2011-02-10 @ 18:12:54
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Lite för mycket information där...

Men grattis till det avlönade jobbet!

:-)

2011-02-10 @ 21:22:04
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Stattinskan

Hibiskuste är bra till mycket ... prova det :-D

Go helg till dig/er

2011-02-11 @ 07:37:06
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Babs

Jag är också jättenöjd med min vårdcentral, hoppas du kryar på dig snabbt nu!

Kram

2011-02-11 @ 09:43:24
URL: http://blogg.amelia.se/babsblogg/
Postat av: Krönikören

Du måste ju inte vara så girig, varannat virus kan väl räcka? I alla fall om du ska blir så där hostig och dan. ;D



Krya på dig!

2011-02-11 @ 13:07:49
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback