Våren är här!

För bara en månad sedan så var det svårt att tro att det skulle kunna bli vår igen men...nu är den här!!!

Två helger har vi nu varit ute i torpet och det är underbart. Förra helgen fick vi god hjälp att räfsa undan gamla löv och mossa av släkt och vänner. På söndagen rensade vi hallonsnåret från gamla hallongrenar (?). Jo, vi vet att man bör göra det på hösten men varför måste man alltid göra som man ska ;)

Den här helgen ska vi försöka att njuta för det ska bli sol och värme! Nästa helg är det påsk och då får vi lite släktbesök från Stora Staden :D

Vi har idag köpt oss en ny grill, den gamla har bett om pensionering i fler år nu...Blivande och jag har en diskussion om vad den gamla ska användas till. Han tycker att den ska stå i lidret som reserv....jag tycker att det ska planteras blommor i den så vi får njuta av varandras sällskap några år till!!! Vad tycker Ni???????

I morgon har vi friluftsdag på mitt jobb vilket innebär att vi ska åka till Vallby friluftsmuseum allihop och ha lite tipspromenad och annat skoj samt fiiiika förstås!!

Så ja...nu är Ni lite uppdaterade igen!!!

Kommentarer
Postat av: TT

En reserv är bra att ha... hmm... svårt, haha.

Men en kul idé att plantera i den förstås... kanske jag ska göra i min gamla röda klotgrill som det står "Gilette, the best a man can get" på. :o)

Postat av: Micke

Men inte ska ni väl pensionera grillen va!

Tänk så mycket gott man ätit på den.. fast första bilderna på sidan jag hittade var 2007 ;)



http://www.kludd.se/wp/2007/07/07/efit-7-juli-2007/

2011-04-14 @ 21:26:58
URL: http://kludd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback