Kortis!

Det får bli en kort uppdatering så Ni åtminstone vet att vi lever...och det gör vi allra högsta grad. Vi bor i torpet denna vecka som är en fantastisk vecka. Solen skiner och det är ett fantastiskt vårväder och fort går det i trädgården!

Vi har lyckats få igång trädgården så nu är vi ganska nöjda och kommer att kunna njuta en hel del under påsken!

Vid tillfälle ska jag berätta hur jag är uppvuxen för jag tror att en del av tror att jag är uppvuxen i stan och inte vet nåt om kossor....helt fel kan jag säga ;)

En dag kvar på jobbet och det blir en rätt lagom dag med våra deltagare....vi ska introducera dom i påskrisets hemligheter :P

På fredag kommer Blivandes kusin med familj på besök....trevligt! Sen hoppas vi att vädret blir så härligt som det utlovats!!!!

Kommentarer
Postat av: Gun

Skönt att höra att du lever. ;) Ha det så skönt i solen.:D

Postat av: Ingrid

Ha en riktigt Glad Påsk där ute på torpet!

Kram Ingrid

2011-04-20 @ 21:13:05
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Anonym

Glad Påsk, hoppas att ni också får besök

av stjärtmesen, en ljuvlig fågel vi har sett

iår för första gången. Kram

2011-04-20 @ 22:33:47
Postat av: Ama de casa

Här har vi också en kusin och fint väder :-)

2011-04-22 @ 10:56:44
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback