Idag har det varit min dag!

Idag har det varit generalrepetion för min del.....det vill säga idag är det min fyrtionionde födelsedag....eller egentligen är det ju faktiskt min femtionde födelsedag...man jag firar fyrtionio år!!

Den har varit lugn och stillsam med arbete hela dagen. Gammelsonen dök upp på mat ikväll och förärade mig en stuga. Den kommer på bild under helgen ;) En grön häst fick jag av Blivande :D

Ordentligt firad har jag blivit på facebook, man skulle kunna påstå att jag nästan är tacksam att inte alla kom personligen för att fira för i skrivande stund har över sextio personer gratulerat och det hade vår bostad aldrig kunnat ta emot :P

Det "riktiga" firandet blir på lördag i torpet. Nära och kära är utbjudna för att istället för att förära mig en betalpresent så får alla hjälpa till med lite lövräfsning och plock av kvistar och grenar som vinterstormarna dragit runt på gården. Inget hårt arbete utan mest trevligt umgänge :love:

Efteråt bjuder vi på grillat och lite annat smått och gott! Vi hoppas givetvis på vackert väder och just nu ser det lovande ut!!!!

Snart dags att sova då resten av veckan också bjuder på arbete eftersom vi har en sjuk arbetskamrat....den enes död den andres bröd!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis på 49-årsdagen fast det blev lite sent!

Jag borde kollat på facebook idag, men missade det och därmed också din "fyllning". :)



Fasligt vad ni börjar bli gamla! Eva fyller 50 i december och Bosse 48. Tur att jag har den lilla sladdisen som "bara" blir 39. Jo, alla tre fyller i december ;)



Kram Ingrid

Postat av: TT

Men GRATTIS!! Öva ordentligt för femio var jobbigt, haha.

2011-04-06 @ 22:56:28
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Gun

Grattis! Hoppas du får ett fint firande med mycket sol i helgen! :)

2011-04-06 @ 23:05:00
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Grattis (lite i efterskott)!

Smart att bjuda på arbetsläger ;-)

2011-04-07 @ 10:35:38
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Vevve

Grattis i efterskott :)

Ha en härlig helg

2011-04-08 @ 13:15:55
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback