Ikväll ska vi ut på olagligheter!

Jo...så är det minsann!

Ibland hamnar man i situationer där man måste se saker med egna ögon för att kunna bedöma om det är rätt eller fel...och det är ett sånt uppdrag vi ska på ikväll!

Eftersom det nu är saker som hamnar utanför lagen så kan jag ju inte berätta idag vad jag ska göra för tänk om polisen håller min blogg under uppsikt ;) och de kommer och avbryter våra upptåg!

Men först ska vi äta en tre-rätters bestående av räkmousse, fläskfilégryta och engsötårta. Förhoppningsvis kommer Gammelsonen hit men eftersom han åkt på en förmodad propp så sitter han på akuten och väntar på provsvar och det vet vi ju alla att sånt kan ta tid! Det är alltså inte en knytnävspropp utan en mekanisk propp i benet som han ådrog sig förra veckan när han fick i sig en bacill och blev sittande mycket illa i sin lastbil någonstans i Sverige. Nej, den här mamma tar inte alls lätt på saken men hon använder gärna sin dåliga humor för att hålla allvaret borta!

Kanske får också kärt besök ikväll men det får väl tiden utvisa! Sjunga med Lasse ska vi nog hinna också...och jag lovar att ta med kameran och föreviga kvällens brottsliga verksamhet!!!!


Free Orkut and MySpace Cars comments  Graphics Glitters

Jag måste dessutom se till att få ett foto med alla tre barnen på...vill inte vara i onåd längre :P


UPPDATERING: Gammelsonen blir kvar på sjukan över helgen då han ska behandlas med varan....en rejäl propp om jag förstod saken rätt. Vi hälsar på i morgon!

Olagligheterna är tydligen inställda...eller så vill inte Ungsonen ha oss med...får forska lite i det också ;)


Kommentarer
Postat av: Diana

Streetracing? Hrm... Var exakt var det du bodde så att farbror blå kan få sig ett samtal?

Låter inte alls trevligt med gammelsonen! Men hade det varit riktigt farligt så hade han ju inte fått sitta och vänta på sin tur (om man nu ska lugna ner sig lite).

Duktiga du som tar foto!



Sv: Aha, hårtorkning. Det är viktiga grejer det som måste få ta sin tid...



Jo, scrappa är att klippa och klistra. Men sen blir det lite tråkigt att bara göra vanliga dubbelvikta kort och man vill testa lite annat. ;)

Postat av: Diana

Sv: Glömde ju säga att vi vann 10.000 på triss en gång. ;)



(är det bara jag eller känns det lite som om du och jag inte har något liv utan bara spammar varandras o andras bloggar?)

2010-09-10 @ 16:22:11
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Hoppsansa... Hoppas du inte åker i fängelse utan att passera gå ;-)



Inte kul med proppen, hoppas allt gick bra!

2010-09-10 @ 18:08:27
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: maria

hoppas det gick bra för sonen...



ha det så skoj på era farligheter ;)

kramen

2010-09-10 @ 18:30:15
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Mia systeryster

Håller tummen för sonen, sånt där måste vara jobbigt!! TUR att du inte gjorde ngt olagligt då;) Fast iof så får man nog blogga från fängelset, jag har hört att de har tillgång till datorer o sånt;)

2010-09-10 @ 19:58:17
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Gun

Det låter inte så bra med en propp, hoppas det går bra. Och tur att det var inställt det där olagliga ni håller på med, haha. ;D

2010-09-10 @ 21:15:14
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas ni överlever olagligheterna

Kram Ingrid

2010-09-10 @ 21:25:14
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Ellis

Oj pyssla om sonen du och gör olagligheterna när du hinner och har tid för det.



sv: Skolans teknik och .. ja allt de där SUGER!



Sedan var den där MINI MINI mikrofonen en sådan som skulle sitta på tröjan men han höll den - därav all fnitter..



sv2: Jag har en låst blogg där ja skrev om mig o kärleken, men när de gick åt skogen gick nog den bloggen me i skogen, blev massa arg och ledsen inlägg där i sen om hur mkt han förstörde.. :) Han fick dock läsa den efter att vi brytit. för o se hur kär ja faktiskt var.

2010-09-11 @ 01:15:26
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Usch, det lät inte bra med sonen! Krya på honom!

Vad är det för olagligheter du ska ut på?! Hänger inte med...vad är det jag har missat? (har ju inte varit så flitig med bloggandet och hinner inte läsa tillbaka i mina vänners inlägg...)

Kram och ha en underbar lördag!

2010-09-11 @ 10:09:49
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback