Igår hände det!

Kallt var det i morse när jag gick upp och jag undrar hur kallt det var när resten av familjen gick upp...de gick nämligen upp flera timmar före mig!!!

Dotra gick nog iofs upp lite för sent för när jag tittar in i hennes rum så är det en obäddad säng jag ser och det har nog inte hänt på....jag vet inte när!! Sen ett par år tillbaka så bäddar denna 93:a sin säng varje morgon det tycker jag är värt att uppmärksammas!!!!!

Ops...när jag vänder mig om ser jag att bakom mig står det en obäddad säng som påminner starkt om den Ni såg bäddad i min blogg i söndags!!!

Nu till rubrikens betydelse.....
igår hände det!!!! Blivande upptäckte att där handdukarna hängt de senaste fem åren där hängde hans skjortor nu...och han upptäckte att han hade massor av slipsar, det kunde man inte tro va ;)

Han skulle nämligen ta fram en ny handduk till badrummet för hans lyxhustru hade missat det :P

Så med andra ord är vadslagningen avslutad och ingen gick vinnande ur den....eller en vinnare fanns det väl, Blivande för nu får han läsa mina bloggar igen och det gjorde honom glad :D så...Kära läsare nu är det slut på alla avslöjande om den här familjen :thumbup:

Kroppen känns idag skaplig så i morgon bär det av till arbetet igen!!!

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

Plötsligt så händer det ;)

Postat av: Gun

En tonåring som alltid bäddar??? Hur har ni lyckats med det?

Skönt att du mår bättre, hoppas det fortsätter så.



Sv: Feta på konservburk, det har jag aldrig sett! Låter intressant, om den är lika krämig och god som den på Cupido.

2010-09-30 @ 12:19:44
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Krönikören

Du skulle bara ha spelat med: "Vad menar du älskling, det har aldrig legat några handdukar där?" Haha!



Sv: Du får inte låta ditt förståndiga jag ta över så där helt och hållet!

2010-09-30 @ 12:45:36
URL: http://www.metrobloggen.se/antligenmandag
Postat av: Ingrid

Jag har en bekant som på pin kiv inte hängde undan en kavaj som hennes man hängt över en stolsrygg. Kavajen tillhörde en mörk kostym som bara användes någon gång om året, men hon var ihärdig och lät den hänga där den hängde. Ungefär ett år senare var det någon högtidlighet och maken hittade bara byxorna i garderoben och kunde inte fatta vart kavajen tagit vägen...............Det var sista gången han inte hängde undan efter sig.

2010-09-30 @ 14:11:25
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Diana

Haha, hur lång tid gick det egentligen innan han upptäckte det? :)

2010-09-30 @ 14:19:21
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Tss, icke att jag betalar hyra för att frysa. ;)



20 dagar, wow! Nej, jag hade behövt byta kläder inom den tiden. Haha

2010-09-30 @ 15:06:21
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback