Idag då???

Idag började jag precis som vanligt med kaffe och tidning. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska fortsätta med!

Badrummet måste ju städas färdigt för annars tror Ni snart att vi har ett hur stort badrum som helst...men det upptar faktiskt bara ca 3 kvadrat av våra 54. De övriga 51 städas sakta men säkert lite då och då! :rolleyes:

Min garderob borde få sig en genomgång så jag vet om jag har nåt att sätta på när jag nu ska ut bland folk, det fungerar nog inte med de trasiga joggingbyxorna med stora fläckar på... :S

Sen måste faktiskt kontoret få sig en genomgång, det ligger mycket saker på fel plats!

Jag borde också avsluta den bok som jag slår nytt rekord med i lästid....Hundraåringen.....jisses, vilken seg bok. Aldrig någonsin har jag känt mig så kluven inför en bok...den är vansinnigt rolig men lång.....Nå, det är bara några sidor kvar!

Ja, som Ni förstår så har jag en del att göra....just ja, jag måste ringa några viktiga samtal också....men först ska jag röra ihop en Engsötårta så vi har nåt gott att äta ikväll!

Detta måste nog vara ett av de mest intressanta inlägg jag någonsin skrivit tror jag ;P

Kommentarer
Postat av: Kent

Oliiiiiiiisligt spännande! ;)

2010-09-10 @ 10:24:27
Postat av: Diana

Fasen, alla verkar ha ett fullspäckat schema idag. Blir ju trött bara av att läsa. Själv ska jag nog vila lite och kanske scrappa... det var nog allt. Men okej, jag ska jobba hela helgen.

Postat av: Diana

Sv: Haha, det händer att Batman skäller lite på mig "du man kan göra annat medan tvättmaskinen tvättar". Va... nä, tänk om den börjar brinna eller nåt!

2010-09-10 @ 11:03:43
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Visst är det tungt när man sitter och funderar över allt man borde göra.

Höst/vintergarderoben har jag inte haft en tanke på ännu, men det kanske jag borde ta tag i?

Lycka till med dagens "orkar"!

Kram Ingrid

2010-09-10 @ 11:26:25
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Diana

Sv: Va, har du tid att sitta vid datorn igen? Låt mig gissa... disken står och torkar? ;)



Din blogg är också fiiiin! Ska vi följa varandra på bloglovin?

Hahahahaha

2010-09-10 @ 12:10:00
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback