Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann



av Jonas Jonasson.

Äntligen är den slut och då får jag det att låta som att det var den tristaste bok jag någonsin läst och det är absolut inte sant.

Boken är jätterolig men blir helt enkelt för mycket för mig. Att läsa den som ren skönlitteratur var inte rätt för mig däremot skulle jag älska att ha den som talbok i bilen när man ska åka långt eller som högläsning i nåt sammanhang.

Däremot är jag säker på att Blivande kommer att älska denna bok och när han läser den måste jag se till att inte läsa nåt allt för seriöst. När han läste Populärmusik från Vittula så läste jag Anil's skugga....och det var INTE en bra kombination

Jag ser nu fram emot att få lägga händerna på en roman av Nicholas Sparks och känna längtan efter att gå och lägga mig på kvällarna!!!

Om Du läser denna bok...Hundraåringen alltså....berätta gärna vad Du tyckte för det skulle jag tycka vore kul att få höra!!!

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Anders läser den just nu, och han verkar tycka att den är bra :-)

Postat av: Johanna

Jag läste ut den nyligen när vi var på kreta, helt okej blir nog mitt betyg. Rolig men aningen för sjukt för att det ska gå ihop Egentligen...

2010-09-12 @ 17:06:55
Postat av: Johanna

Matte däremot tyckte att den var superbra=)

2010-09-12 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback