Sirila gentlemen sökes



av Karin Brunk Holmqvist.

Jag bara älskar hennes böcker, de ger mig alltid flera tillfällen att ge tillbaka mot Blivande som gärna läser roliga böcker och skrattar så hela sängen hoppar. Jag läser ju i regel spänningslitteratur och är iten alltid lika road av att hoppa upp och ner i sängen. Just nu läser han Coelho så jag tyckte det passade riktigt bra att ge igen ;)

Det här är lättlästa och härlig avkoppling samtidigt som det ligger alltid nåt litet allvar i botten. Denna gång är det två äldre damer eller tanter som bor i varsin liten stuga som blir tvångsinlöst av Tomelilla kommun för det ska byggas en stugby, de flyttar in på ett äldreboende i väntan på att de nya pensionärsmarklägenheterna ska bli färdiga. Men..se där upptäcker tanterna att allt inte är som det kanske borde....och sen får Ni faktiskt läsa själva!!

God läsning!!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Min bästa vän lånade ut boken till min mamma. Båda gillar den...men jag fick inte läsa!? Undra varför????????

Postat av: Pia Hagman

Jag samlar på hennes böcker.. de är så bra!!! Jordnära, beskrivande, saktmakiga(om det finns ett sådant ord?!) och små komplikationer eller mysterium.. Just love it!!! :o)

2010-11-19 @ 20:27:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback