Musöron!

Sitter här med världens prestationsångest....inte ett ord kommer ner i min uppsats. Jag skriver en mening och raderar för jag tycker att det låter fel....

I natt vaknade jag och var tvungen att kolla...hur många dagar har jag kvar innan det måste vara klar! Svaret blev åtta arbetsdagar för helgerna är heliga! Nå, bara att bita ihop och försöka få ner nåt men nu har jag hittat en morot....kanske kan denna uppsats ge mig nåt i framtiden....hemliga idéer kallas det!! Cliffhanger på lång sikt!

Idag ska jag lägga ett gäng musöron i en flaska....skickade just ut Kajsa för att hon skulle sätta igång och samla! Det får också bli en cliffhanger...Ni ska få en bild på musöronen när de är fixade!!!!

Idag har jag en dejt....jättepirrigt!!! Jag ska dejta Blivande! Det kan vara en krydda att bo på varsitt håll trots att man levt tillsammans länge för med dagens mått mätt så är nog nio år ganska länge.

Tänkte bjuda honom på lite mys i växthuset ikväll....(inga snuskiga fantasier nu...har nämligen märkt att det finns såna tendenser bland bloggläsare!) Tänkte köpa en flaska gott vin och lite ost och sen tända upp hela växthuset med levande ljus!!

Avslutar med en bild från
Vicke! När utbildningen är slut ska jag engagera mig i alla hans tips om att animera bilder...oj, så skoj det ska bli!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ska du göra schampoo ? Eller är det öron från möss du ska samla ????

Postat av: Em

Vad mysigt! Då kan ni ju ha ett ömsesidigt utnyttjande där i växthuset.. :D (Jag känner mig illa tvungen att leva upp till dina "upptäckter" i blogg-världen. :D)

Sv: Min dejt är fyrbent, men han brukar vilja ligga sked när vi skall sova och det är så mysigt!



Ha en underbar kväll och en likadan helg!

2010-05-07 @ 15:02:56
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Vicke

det låter som att ni får en trevlig kväll i växthuset

2010-05-07 @ 15:17:58
URL: http://animeramedvicke.bloggplatsen.se/
Postat av: Afrodite

Mmmm...vad det lät mysigt! Och så leder det ena till det andra...;) (Vaddå snuskig fantasi??) =)

Du, det där känner jag igen...med prestationsångesten alltså (har ju inget växthus)...och när den kommer är det bara att göra precis som du nu gör - släppa det och njuta av annat (i växthuset till exempel fniss)!

Låt uppsatsen vila och hjärnan med! Nästa gång du öppnar dokumentet ser du det med nya ögon!

Kram på dig och ha en underbar kväll med Blivande! =)

2010-05-07 @ 16:11:36
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback