Är det på allvar??

Jag tog mig till stan idag för att duscha och göra mig ordentligt presentabel då jag skulle besöka skolan jag sökt till, till hösten...vilket nu iofs råkar vara samma skola som jag redan går på men det är ju nya lärare och man vill ju försöka vara till sin fördel. När jag kom till stan så kom jag på att jag blir nog kvar till på torsdag så efter besöket i skolan så hämtade jag bara Lisa och datorn *förstås* och så åkte vi till stan. Inte nåt bra beslut har det visat sig ikväll så vi får väl se om jag kanske får åka ut i morgon igen. Vi har tydligen fått en ny granne som uppenbarligen köpt en lägenhet som är i behov av färg...och just färg är jag ju lite överkänslig emot. Det killar i halsen och jag känner att tungan håller på att svälla lite lätt. Nå, vi får se i morgon..det värsta som kan hända är att jag tappar rösten och det vore himla oturligt eftersom jag ska redovisa på fredag!!! Nog om detta!

Nu har vi kollat lite på första deluttagningen till ESC...och vi bara undrar...skämtar de med oss????


Kommentarer
Postat av: Camillha

Men snälla du! Inte kan du väl tappa rösten??? Önskar dej lycka till med ansökan och med redovisningen!!

Kommer du in så kan vi väl gymma ihop?

Postat av: Ingrid

Jag satt också och såg ESC, vilket inte var någon större överraskning för jag har sett "Inför-programmen", så alla låtar var bekanta. Albanien gillade jag bäst.



Hoppas att du inte får några problem med rösten!

Kram Ingrid

2010-05-26 @ 09:26:30
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Ama de casa

Jag äääälskar den svenska uttagningen men bryr mig inte så mycket om den internationella...

Jag väntar nog till finalen på lördag innan jag kollar. Om ens då...

:-)

2010-05-26 @ 11:52:10
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback