Yeah!

I  natt har jag sovit som en stock eller nåt liknande...hårt arbete lönar sig för sömnkontot!

Igår höll jag hur många timmar som helst för att få till ljudet på denna eländiga presentation och jag kan berätta att jag har inte fått till det ännu. Jag gör precis som man kan läsa sig till där det står att Mp3 fil alltid bäddas in i presentationen...det gör den inte alls....för inte kan väl jag ha gjort fel????? Nå, det får lösa sig vid senare tillfälle för idag har jag annat på agendan!

Jag får nämligen besök av en god kamrat idag! Det är nu jättelängesen vi sågs och jag erkänner villigt att det beror på mig. Jag har helt enkelt inte tid och ork att vara social. Med de funktionshinder jag trots allt har så räcker inte energin till mera, jag tackar bara min lyckliga stjärna för att jag studerar på distans och kan lägga upp studierna efter min ork och förmåga. Jag vill inte så gärna lämna ut min hälsa här men samtidigt vet jag av dyrköpt erfarenhet att om jag inte gör det så tror somliga att jag bara fejkar när det väl kör sig. Jo, jag är fortfarande ledsen och besviken över att bli så illa behandlad som jag blev förra året. Att Fk kan vara så blåögda och bara tro på rent förtal och inte på vad jag och min läkare hade att säga. Visst det har lett till ett betydligt bättre liv och livskvalité men...att bli så misstrodd det har satt sina spår. Att veta att någon "anonym" därute vill så illa och dessutom påstår sig veta så mycket om mitt liv....

Nej, nu mot mer positiva saker!!!

Minns Ni att jag före jul fick en ardisia av Bästa Vännen???? Jag var ju riktigt orolig att inte klara av den men...den har överlevt och nu ser det ut så här!!!!



Den har fått nya blomknoppar och massa nya gröna blad.....YEAH!!!!!

Kommentarer
Postat av: sussi

De finns alltid folk som ska lägga sig i av ren avensjuka eller brist på empati.

Men de roligt läsa att de går åt rätt håll för dig!

Postat av: Pia

Fy fasiken för anonyma anmälare. Visst, det finns massor med människor som utnyttjar systemet, typ får ut VAB-ersättning samtidigt som de jobbar = dubbel betalning! Såna jäklar ska sättas dit och då får det gärna anmälas.. Det är ju såna som förstår för oss andra! :o( Men att göra som hon/han gjorde mot dig; det är förjävligt!



När knopparna slagit ut måste du lägga in en bild så man får se blommorna. Har nämligen inte en aning om hur en Ardisia ser ut!! ;o)

2010-03-24 @ 10:06:37
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Gun

Men fy vad hemskt! Hur kan man göra så mot någon? Jag tycker inte man ska döma någon alls, för oftast har man inte hela historien och vet för lite om personen för att kunna avgöra hur det ligger till. Skönt att du har det bra nu i alla fall.



Vad kul att det kommer knopp på den fina blomman.:)

2010-03-24 @ 12:25:30
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Majsan

Åh, vad skoj att den blommar!!

2010-03-24 @ 12:29:55
URL: http://www.chattens.se
Postat av: Kerstin

Den trivs med dina gröna fingrar. Här skulle den ha varit stendöd för länge sedan.

2010-03-24 @ 16:43:36
Postat av: Ia

>kollar mina fingrar> Näe, dom är inte gröna!!!!

2010-03-24 @ 16:56:33
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback