Våren är här!!





Solen är fantastisk i Västmanland idag, så nu blir det solglasögon på när man hoppar in i bilen och åker ett oar mil norröver!

Det är ju skola idag också och det innebär nya uppgifter förstås. Vi fick en uppgift igår som innebär att vi ska programmera med hjälp av Visual Basic...det kommer att innebära många fula ord är jag rädd men också nöje!!
Idag kommer vi att få en uppgift i presentation vilket innebär PowerPoint och det tror jag att jag kommer att klara utan större problem...men, man ska inte ropa hej förrän man nått vattnet!!!



Vi kommer också att få en ny pedagogikuppgift som på något vis kommer att handla om boken
Vem snodde osten? nån som har läst den boken? Jag fick den hem i brevlådan igår och den verkar då synnerligen lättläst men också lite skoj....så den uppgiften ska nog gå att lösa också. Då var det bara den där hemsidan.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men huvva vilket läskigt klipp du lagt in, det där är en av mina värsta mardrömmar. Hamna under isen, åka iväg med strömmen och liksom bara kunna krafsa på isen underifrån, se lite suddigt det som händer där ovanför och sen... Uhhhhhhhh :/

2010-03-20 @ 12:39:10
Postat av: Maria

Härligt med vår men jag har hört att det ska bli snö igen fast tror det är lögn :)

Ha en bra helg!

Postat av: Susanna

Äsch... det är jag som skrivit första inlägget :=)

2010-03-20 @ 18:58:42
Postat av: Ingrid

Blir det snö i morgon? Så lät det på rapporten i kväll. Det är bara att hoppas att de har fel.



Ha en fin helg, med eller utan snö!

Kram Ingrid

2010-03-20 @ 19:09:55
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback