Överhettad!

Med tanke på mitt inlägg igår ochmed tanke på hur min hjärna jobbar så är den nog överhettad...och tack Afrodite för Din kommentar den hjälper mig på vägen mot mitt beslut. Jag ska under helgen ta ett steg mot beslut även om jag nog redan tagit beslutet men lite mer fakta skadar aldrig.

Idag är jag glad...jag fick godkänt på Access-uppgiften som jag tjatat omm de senaste veckorna. Skönt för det trodde jag aldrig!

Idag ska jag träffa mina pensionärer igen och vi ska jobba med bildhantering, en av bilderna vi kommer att använda är den här....



Lisa "hjälper" mig att bädda rent i sängen genom att krypa in under lakanet!

Idag ska jag också passa på att åka förbi torpet och se om snön möjligtvis minskat nåt, tar förstås kameran med mig!

Kommentarer
Postat av: Vicke

det var en skön bild att arbeta med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback