Kul....nja, det vet jag inte!

Den här veckan har inletts med Microsoft Office Access...och det är inte kul!!!

Jag har absolut inte en aning om vad jag pysslar med men jobbar hårt på att få uppgiften klar så jag kan skicka in den och sen glömma allt vad Access heter och ägna mig åt fantasier!!!!!



Den här bilden har jag lånat av Vicke som är superduktig på detta med animerade bilder, klicka på bilden så hamnar Ni på hans sida och där lär han också ut hur man gör animerade bilder. DET ska jag ägna mig åt när jag får tid över!!!

Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du får nytta av mina steg i hur du gör egna bilder

Postat av: Ingrid

Office Access vet jag inte ens vad man ska använda till?

Det var en fin bild, jag får nog kolla lite på Vickes sida.

2010-03-09 @ 19:53:21
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback