Galenskap eller vår?

Frågan ovan är värd att ställas måste jag säga!

Igår kväll efter att ha delat på en Ichanka Bonarda (rött, gott vin nr.97696) så kom vi på att vi ska åka ut till torpet idag och ta med katterna och tillbringa resten av helgen därute! Vi har idag runt tio minusgrader men solen skiner och det är varmt när man står i solen....dock inte vårvarmt som Dotra igår försökte övertyga mig om men när man är tonåring är det lätt att förledas!



Så här såg det ut i torpet sist jag var ute med en kamera....sist jag var ute så var det utan kamera så därför har Blivande inte en aning om vad han har att vänta sig när han ivrigt säger att han ska skotta snö!!!! Men för Er kan jag berätta att plogbilen lämnat en 180 cm hög plogvall efter sig men han säger att det är ingen match, jag tar med mig en dator och lämnar fortlöpande rapport...vem vet kanske har han dolda tillgångar ?!


Ska bli skoj och se vad katterna gillar snön! Återkommer under dagen om allt går som det ska!

Kommentarer
Postat av: Magga

Få hoppas att ni inte har samma skare, kom just hem från landet, skulle inte vilja skyffla bort den vallen som vi har,under veckan som har gått har mer än 50% av växthusen hos trädgårdsmästarn blivit platta.

2010-03-06 @ 16:28:57
Postat av: Ingrid

Hoppas att blivande maken inte har skaffat sig ryggont efter alla snöskottning.



Ha en fin helg därute i stugan!

Kram Ingrid

Postat av: Em

Hahahaha! Han kommer att bli svettig! Du behöver inga ursäkter så som huvudvärk ikväll. Eventuellt får du avlasta han lite om du VILL mysa. :D

2010-03-06 @ 18:06:29
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Gun

Hahaha, stackarn. Hoppas ryggen håller. Ha en underbar melodifestivalkväll!:)

2010-03-06 @ 20:04:05
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Cherin

Förstår att det kan vara besvärligt. Men gud så otroligt vackert det är när snön ligger så där. Fantastiskt!

2010-03-06 @ 22:31:48
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback