Full och tom...eller tvärtom?!

Huvudet känns både fullt och tomt...vet inte hur jag ska lösa det faktiskt! Kanske ska jag börja med att skala potatisen som ska användas till kvällens gratäng..?

Huvudet är fullt av olika blogginläggsuppslag men det verkar inte komma nåt bra ur fingrarna just nu....kanske har de seriösa fingrarna tagit vårlov eller nåt....

Huvudet är tomt för att jag inte får till uppgifterna...det verkar bli en hård vecka nästa vecka....*hummar*...uppgifterna ska alltså lämnas in senast torsdag.....för nästa helg är det skolhelg igen men jag funderar faktiskt på om inte nån har snott en vecka för jag tycker vi var där alldeles nyss..

Kursen med pensionärerna igår gick bra och just nu kan jag med ett visst mått av stolthet säga att jag inte bara studerar - jag jobbar lite också för nu är det skarpt läge som gäller..inte praktik!!! Fattar Ni...efter sex år som samhällets snyltare kan jag nu säga att jag jobbar!!!!!

Jag har också tillsammans med gårdagens lunchserverare en ny kurs på G, vi måste alltså ha två kurser under vår praktikperiod, och vi har nu lyckats få ihop ett glatt gäng som vill lära sig lite mer om IT. Härligt!!!

Ställde mig på vägen förresten i morse....jag tror faktiskt att jag blev av med ett par kilo med hjälp av lunchen igår...mera GI åt folket! För inte kan det bero på att jag senaste veckan har börjat äta som folk...dvs 3 gånger om dagen?


Kommentarer
Postat av: ingmarie

Vi äter enligt GI men vi äter också bröd

och det har gett resultat

Kämpa på om du tänker i dom banorna

Ha en fin helg

Postat av: Vicke

tittar in och önskar dig en trevlig helg

2010-03-12 @ 15:15:56
URL: http://www.metrobloggen.se/animeringar
Postat av: Ingrid

Ha en fin helg Ia, och försök nu att koppla av så inte hjärnan blir överhettad.



Kram Ingrid

2010-03-12 @ 16:44:32
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback