Full och arg!

I morse vaknade jag heligt förbannad! Jag var så arg så jag gnisslade tänder och tårarna var inte långt borta.

Vi blev kallade till skolan igår på en extraträff där vi skulle presentera våra presentationer och jag skulle börja! Jag försökte förklara att min är inte färdig men den förklaringen gick inte hem hos våra lärare utan mer...skyll Dig själv! Det jobbiga var också att de kunde inte bestämma vilken lokal vi skulle vara i utan vi fick pulsa fram och tillbaka i riktigt hög snö medan ilskan hos mig bara ökade.
Väl framme i rätt lokal försökte jag återingen förklara att jag inte kunde förstå varför vi skulle in på en extra träff så snart efter den förra. Ilskan steg och till slut var jag så arg så tårarna rann och jag fick inte fram ett ord för jag hann inte hämta luft...men vad jag försökte säga var att hur ska vi kunna vara klara med uppgiften när vi har 35 timmar på oss att göra den men det har inte ens gått 35 timmar sedan vi skildes åt dessutom hade jag inte med mig mitt USB-minne där presentationen fanns....där vaknade jag tack och lov!!!

Undrar om det blev lite mycket skolarbete igår??? Nå ja, jag ska fortsätta idag och försöka få den färdig för den är nämligen inte bara en skoluppgift för mig utan också nåt jag ska använda mig av på torsdag när jag har sista träffen med mina pensionärer. Tur man är kvinna och kan göra två saker på en gång!!!

Idag är det riktigt väder igen....massa snö..men jag vet varför för jag läste i tidningen i morse att de första stararna har siktats och Ni som läst min blogg under åren vet ju att det är staräurarna som gäckar oss...Ni nytillkomna får göra en kort resa tillbaka i tiden och läsa om vad en
staräur är!!!!

Hur som så har det inspirerat mig till en av bilderna i presentationen!



Nu blir det plugg några timmar och om orken finns ska jag senare idag berätta om två härliga saker som hände igår!!!!!

Kommentarer
Postat av: sussi

vilken mardröm! Huvva man ska inte plugga för mycket. Måste börja emd veckans jobb men till och med städa känns roligare än söka behandligsmetoder för pedofiler, machsister och gudarna vet vad de för sjuka människor.



De var intressant de där med..Staren..Ja du vet kollade länken. Min kusin sa här uppe är de mellan 7-9 gg ordentligt snöfall sen börja de töa..Han har skotta snö i 15 år så han säger då han hållit räkningen hehe..



Hur länge har du skola kvar? Ta de lugnt och glöm inte äggklockan!

Postat av: Anonym

Åh, en cliffhanger...vad spännande! Måste man ju kika tillbaka sen! =)

PUH! Vilken tur att det bara var en dröm! Jag hann sitta och elda upp mig ganska ordentligt där under läsningen. Sånt är ju bara sååå frustrerande...ja, när det händer i verkligheten alltså. För det gör det ju ibland!

Kram och ha en fin dag!

2010-03-23 @ 10:51:25
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Ja, och där blev jag nästan anonym...men du ser ju på bloggadressen vem som är jekligt förvirrad...;)

2010-03-23 @ 10:52:24
Postat av: Ingrid

Vilken tur att det var en dröm, jag blev helt förskräckt i början!



Kram Ingrid (som ännu inte sett någon stare i år.)

2010-03-23 @ 11:50:18
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: TT

Haha, jag satt och retade upp mej i början när jag läste... vilken undervisning! tänkte jag. :o)

2010-03-23 @ 13:34:49
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: SOFFIE SKUTTAR IN

hua vilken dröm,

va fin bild,

Lycka till emd pluggandet,

2010-03-23 @ 18:09:53
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback