Få igen för gammal gröt!

Nå, riktigt så lyder kanske inte ordspråket men det passade så bra!

Ni vet ju sen tidigare att jag nog är P4 Västmanlands mest trogna lyssnare, har alltid radion på medan jag sitter vid datorn och pluggar. Idag fick jag nästan hjärtförpickelse...Ni kan inte ana vad dom ska göra!!!

Förra veckan pratade de om att värma mat i mikron och huruvida det var farligt eller inte och på nåt vis genererade det i att en lyssnare i Fagersta ringde och berättade att han hade en sån där "korv" med risgrynsgröt liggande sen 2004 och att den såg helt fräsch ut!

Idag ska de provsmaka!!!!!

Om den smakar bra ska Blivande Maken aldrig mer få äta sån gröt, han brukar ha en sån liggande i reserv i fall kvällsvarden inte skulle räcka till matlåda! Och...om den smakar bra...vad sjutton innehåller den då för nåt????

Jag återkommer i ärendet!!!!

Förresten...jag har några tomater liggande...fem veckor gamla men ser fortfarande fräscha ut.....


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Väntar med spänning på grötresultatet!

Postat av: Afrodite

Hihi...du är rolig du! (ja, helt generellt alltså...syftar just nu både på ditt inlägg och din kommentar hos mig) fniss Fortsättning följer! =)

Nej, bokstäverna är inte kringkastade och jag har inte nytt tangentbord! Och jag har inte heller stavat fel, jag har precis kollat...;)

Hihi..."hjärtförpickelse" - det var ett härligt ord!

Kram och tjohej! =)

2010-03-10 @ 10:20:31
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Ia... varför tror du jag pratade om just vattenmelon på tvären dummar mig tebax

Väntar på gröten

Kram

2010-03-10 @ 12:43:13
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback