Mamma, pappa, barn.



av Carin Gerhardsen.

Den här boken är till för att sträckläsa vilket jag mer eller mindre gjorde.

Jag läste hennes första deckare i januari 2009 och den skrev jag om HÄR!

Den här boken är så bra skriven, det är flera handlingar i en bok och den sätter igång tankeverksamheten. Den är riktigt psykologisk utan att vara för psykologisk.

En ung tjej hittas mördad på en finlandsbåt, en ung mamma hittas mördad i ett buskage med sin lilla bebis liggande straxt bredvid, en tre-årig flicka är inlåst i en lägenhet utan avre sig mamma eller pappa.

Det finns en tråd från förra boken men det är inte ett måste att ha läst den...men gör det för det är toppenläsning!

Gillar man svenska deckare är denna ett måste!!!

Kommentarer
Postat av: Ingmarie

mamma pappa barn har jag läst, den var bra tycker jag

Postat av: Linnea

Visst skriver hon bra, jag håller just nu på med Vyssan Lull rekomenderar den!

2010-06-30 @ 20:07:24
URL: http://www.metrobloggen.se/aennil

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback