Heja Danmark!



Idag är det Danmarks nationaldag så vi får väl säga grattis till våra grannar!!!!

Vi har nyss löst melodikrysset och ska straxt skicka in det, det var tämligen enkelt idag för vi behövde inte leta efter nåt svar!!!

Alldeles straxt ska vi åka till
Skultuna Messingsbruk (sidan är väldigt trögladdad)  och försöka hitta ett par studentpresenter. Det dök upp en student vi liksom glömt så det blir studentfirande i dagarna två nästa vecka!! Vad vi har tänkt oss kan jag inte berätta för jag vet att lilla Svärdotra läser min blogg även om hon inte kommenterar....kom just på att hon kanske inte vet hur man gör? IT-pedagogen i mig vaknade ;)

Sen på eftermiddagen ska det trimmas gräs och städas på dasset....Jan börjar gnöla över att det är ostädat där!!! Undrar Ni vem Jan är??? Jag får väl kolla om han vill ställa upp på bild annars får jag leta i arkivet ikväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback