Vilken dag!!!

Här vräker snön ner och den ena varningen på radion avlöser den andra!! De pratar om att man ska ha en skoteroverall i bilen om man ska ut och åka, tur jag inte ska ut förrän i morgon för jag äger ingen skoteroverall!!! Men jag har faktiskt extra varma kläder liggande i bilen ifall att!!!!

I morgon är det dags att åka till Tärna för att ha tredje kurstillfället med mina mysiga pensionärer så då hoppas jag att snön tagit åtminstone tillfälligt slut!!!

Jag har idag erhållit två härliga sms från Blivande Maken! Det ena innehöll ett foto av ett solur som han lyckats få av någon. Vi har länge pratat om att det vore mysigt att ha ett solur i torpet och nu blir det så...kul!!! Några minuter senare så hojtade sms-maskinen igen.....då berättade han att han fått ett badkar av en jobbarkompis!!!

Vi har nämligen drömt om att göra en litet utespa i torpet och nu ska det bli av!!! Förmodligen kommer vi att göra om syrénbersån till ett spa. Tänk Er en hög väldoftande syrénberså som innehåller ett vitt badkar men massor av vackra lyktor omkring...är inte det en härlig tanke att tänka medan snön far vilt utanför fönstret?

Kommentarer
Postat av: Eva i Lule

Men hur många av er Sörlänningar har skoteroverall eller täckbyxor? ;) Ni är ju inte många..

2010-01-27 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback