Tiger tiger....

...och det gör han rätt i!

Kunde inte låta bli att le lite igår kväll när jag läste kvällstidningarna på nätet. Jag kan ju inte alls förstå hela världens intresse för denna eventuella otrohetsaffär. Nu måste jag väl i och för sig tillägga att jag på intet vis läst allt som skrivits för därtill är jag alltför ointresserad så rätta mig om jag har fel men, såvitt jag förstår så har väl Tiger bara tillstått att han gjort nåt han inte borde...sen har alla påstådda älskarinnor dykt upp lite här och där. Personligen tycker jag att det är skam att pressen påtagit sig rollen som domare i privata affärer! Till och med TV4 hade ju nyligen en dokumentär om denna affär....vem bryr sig? Det är ju en förskräcklig tragedi om detta är sant...skulle de inte kunna få lugn och ro och reda ut det på deras vis...utan medias inblandning?

Att media inte vet vad som händer tyckte jag stod helt klart igår...



Det här är aftonbladets inlägg i...debatten. Längre ner i artikeln (om den nu kan kallas så) kunde man läsa att ingen vet var Elin egentligen är.


Expressen påstår att hon grälar med svärmor så då bör hon väl vara i dennes närhet!!!!

Min förhoppning är att de sitter nånstans tillsammans och försöker reda ut detta på sitt eget vis.




Ja, det här var ett riktigt oviktigt inlägg men ibland får man väl göra såna också ;)

Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Tiger är ju ett stort namn och intresse för många sen kan jag väl hålla med om att media gått lite väl långt i detta. Tycker dock han ska hängas ut den skitstöveln.

Postat av: Unika

Jag tycker det är tragiskt att inte kvällstidningarna har något viktigare att skriva om.

Låt skvallertidningarna sköta skvallret.

Håller med dej, jag förstår inte heller världens intresse för detta, fullständigt ointressant enligt mej.

2010-01-05 @ 11:55:13
URL: http://www.mammajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback