Årets första dag!

Vi hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med Bästa Vännerna! God mat och god dryck och en härlig promenad hem i natten i ett härligt vinterväder. Lätt snöfall och lagom kallt!

Väl hemma fick vi börja leta chaufför åt Dotra som "tappat tiden" och hamnat på helt fel sida av stan med sista bussen. Men sönerna har trevliga kamrater som som genast ställde upp och vid fyra var hon och "På G" hemma. Sen satt vi alla fyra och pratade en stund så klockan hann nog bli fram emot fem innan Blivande och jag kom ner under täcket!

Av någon icke okänd anledning har det varit lite tungt idag men inte värre än att vi tagit oss igenom dagen med ett glatt leende.

Besök av alla söner med flera kamrater...ibland är det som om dörren vore en svängdörr men oj, vad jag gillar det!! Att umgås med unga människor håller en ung vidhåller jag!!!!

Nu är det dock hög tid att gå mot sängen och läsa en stund, i morgon är det dags för "Ring så spelar vi" och Melodikrysset...samma procedur som alla lördagar!!!

Hur hade Ni det....gott hoppas jag!!

Kommentarer
Postat av: ~Kina~

Hur gick det i ring så spelar vi och melodikrysset? Här lyssnar vi aldrig på radio. Här går tv´n med barnkanalen;)

God fortsättning på det nya året. Kram!

Postat av: SOFFIE

vilken trevlig nyårsafton ni hade,

God fortsättning

2010-01-03 @ 10:03:53
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback