Kniven mot strupen!

Kanske minns Ni att jag skrev en blogg den 3:e december som handlade om när jag och Bästa vännen var på fotograferingen...och att jag då nämnde att vi var ute och åt efteråt med våra käresta? (tyvärr kan jag av nån underliga anledning inte länka till den)

Vi var ju absolut inte nöjda, maten smakade förvisso bra men det dröjde länge innan den kom in och då valde vi en speciell meny som de borde ha haft på G i köket. Vi beställde mera öl till maten för den första hade ju tagit slut medan vi väntade. Den ölen kom när vi ätit upp maten. När vi ville betala fick vi be om det många gånger och till sist resa oss upp för att gå innan vi fick notan....ja, vi var minst sagt missnöjda!

Den restaurangen var med i "Kniven på strupen" igår. Jag hade inte möjligheten att se programmet men ägaren har länge hotat med att stämma Strix om de visade programmet för det var bara fejk enligt honom. Idag kan man läsa om detta i
Aftonbladet.

Vad jag tänker om detta behåller jag för mig själv...men jag tror att någon hade för stora förväntningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback