Imponerad!

Igår hade jag ju foton av två fåglar i bloggen, att den ena var en sidensvans visste jag men det var totaltomt i huvudet när jag skulle skriva namnet....det fanns bara inte!
Hur Ni kan se att det är en sparvhök är för mig helt obegripligt...jag tycker alla rovfåglar ser likadana ut...tummen upp för Magga och Ingrid! Jag har sagt det förr men säger det igen...gotländska kvinnor kan...jag hoppas få räkna in mig bland dom så småningom!!!

Idag snöar det på bästa julaftonmanér och jag försöker läsa om hur man gör en trycksak!!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag sträcker på mig lite extra!!

Postat av: TT

Vad jag skrattade när jag läste din kommentar hos mej, jag satt just och skrev ett nytt inlägg då.

Gissa om jag blev paff att Tele2 lämnat en kommentar!!!

2010-02-12 @ 09:23:12
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback