Full fart i helgen!

Den här helgen har det varit full fart!

Äldste sonen hade sitt kalas eftersom han fyllde tjugotre för en tid sen. Släkt och vänner samlades i vår föreningslokal, vi blir rätt många och det är svårt att vara hemma hos någon och den är perfekt för såna tillställningar!

Jag hade erbjudit mig att göra pajer så i fredags och lördags förmiddag stod jag och gjorde pajer i parti och minut men det gick bra. Sen fick vi lov att fixa lokalen för sonen fick problem på jobbet och blev stående i fredags i Hudiksvall och dessutom fick han också problem med lastbilen varför han inte hann hem och göra det han skulle...men det ordnade sig det också!!

Kalaset blev trevligt!

Igår blev det en softardag i soffan----välbehövligt!

Idag ska jag ta itu med det sista på en pedagogikuppgift som det verkar ha gått troll i och sen blir det excel för hela slanten!!!!

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Ja, mammor är allt bra att ha, :)

Kul att det blev trevligt.



Ha en fin måndag,

Postat av: Pia

Mammor (med bihang!) fixar allt!! :o)

2010-02-01 @ 19:26:13
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så gott för sonen att han har en mamma som fixar och ordnar trevliga fester. Hoppas det gick bra med dina uppgifter. Excel är roligt och helt fantastiskt att jobba med. Lycka till!

Kram Ingrid

2010-02-01 @ 22:18:04
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback