En styvmors dagbok



av Fay Weldon.

Det här var absolut inte en bok i min smak. Titeln lockade mig då jag har rollen som styvmor men inget i den boken kändes bekant!

Hela boken är bara en lång psykoanalys och visst kan sånt vara intressant men näe, jag blev uttråkad. Pocketupplagan som jag läste var dessutom så dåligt tryckt så jag fastnade i horungar och floder....

Ja, ja...jag vet att jag påverkas lite för mycket av mitt skolarbete som just nu till stor del handlar om just typografi, bild och grafisk design. Men...detta hade stört mig utan den nya kunskapen men då hade jag kanske inte kunnat namnge dom!!!!

Ja...läs Ni boken men det finns många böcker som är betydligt roligare!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack för din kommentar till inlägget om Tofta. Din kommentar blev fröet till dagens nostalgiska inlägg.



Kram Ingrid

Postat av: Pia

Håller fullständigt med. Hade den där skitboken som "bussbok".. herregud.. jag kände mig psykiskt instabil efter att ha läst halva!! ;o)

2010-02-25 @ 21:25:40
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback