Nu tror Ni...

...att jag ligger och sover medan Ni sliter hårt...det är ju onsdag och min lediga dag...men då har Ni fel!!! Jag jobbar på min lediga dag och har min lediga dag i morgon istället :D Men...ikväll fick jag andra uppgifter på torsdag, jag ska använda en piska ;) men först ska jag sova ut för oj, vad jag är trött!!

Två dagar denna vecka har jag i alla fall gått till och från arbetet vilket ger en timmas motion varje dag....bra av mig tycker jag!!!! Idag har jag dock tagit bilen (tror jag eftersom detta är ett tidsinställd inlägg) eftersom det är massa minusgrader!!!

Pratade med Gammelsonen igår kväll, han befinner sig i Frankrike på väg mot Luxemburg...och det är snöoväder som heter duga. Hans GPS talade om att hans snitthastighet varit 27,5 km/h sen han startade på eftermiddagen. Han skulle sedan lasta på ett ställe i Luxemburg och eventuellt skulle han lasta någonstans i Tyskland också....sen skulle han komma hem till Sverige igen!! Ibland är det tufft att vara mamma till en lastbilschaufför....men å andra sidan är jag glad för hans skull att han får komma ut och prova sina vingar. Jag vet att jag skulle ha gjort detsamma i hans ålder och kläder!!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra med vardagsmotion så där, men satan, vad kallt det är!

Förstår dig om du tog bilen...

Man vill helst inte gå ut alls nu.

Jag har haft ledig dag idag, och tror jag har ledig dag i morgon också.

Känns som om jag kan behöva det. Räknade på mina papper, och kom fram till att jag nästan jobbat heltid sista veckan... 37 timmar.

Inte konstigt jag är slut... :D

Postat av: Pia Hagman

Det är smart vardagsmotion att göra det i samband med jobbet.. Men du orkar jobba tre dagar på raken? Själv ändrar jag väldigt, väldigt sällan min lediga dag. Orkar inte jobba 8.30-17.00 tre dagar på raken..

Kram på dig!

PS. Hoppas det går bra för gammelsonen på sin resa!

2010-12-02 @ 20:47:41
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback