Luftslott



av Sheila O'Flanagan.

Alla hennes böcker andas chick-lit när man ser på framsidan och kanske också när man läser på baksidan men det är då verkligen inte!

Hon skriver om ganska allvarliga saker men på ett sätt som får det att framstå som underhållande. Jag upptäckte dock att medan jag läste den här boken så var jag mycket mer lättirriterad än jag brukar och jag kom på att det berodde på att boken påverkade mig mycket mer än jag trodde!

Jag har nu under senaste halvåret läst tre eller fyra olika böcker avhenne och det är alltid samma känsla som infinner sig när den är slut.....var är nästa bok??

I den här boken är det en singelkvinna som reser till New York för att gå på fest och på flyget träffar hon en man som hon gifter sig med på semestern...sen sätter storyn i gång! Vad händer när man kommer hem efter en vecka och berättar att man gift sig med en man som man känt i en vecka....som sen visar sig ha oklarade affärer hemma som väntar honom...och henne...

Läs den är nog mitt omdöme!!

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Har läst den och gillade den! Vill minnas att jag skrev om den på bloggen i våras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback