Rubrik?

Tänk så svårt det kan vara att hitta på en rubrik ibland?!

Tack för alla trevliga gratulationer i gårdagens blogg...och naturligtvis vill Ni veta hur vi firade förstår jag!!

Jo, vi löste melodikrysset som vi gjort i stort sett alla lördagar sen vi träffades och sedan klädde vi oss och for iväg till Svärmor och där putsade jag fönster och Blivande lagade några fönster. Vi blev fullproppade med mat och kaffebröd så nån firarmiddag blev det inte utan vi köpte oss några blåmusslor som vi petade i oss när vi kom hem och sen en god ost med fikonmarmelad därtill....det blev vårt firande.

Vi roade oss med att titta på teve där det bland annat visades "dansfeber" på TV 4 och  jag måste säga att vi är nog besvikna. Kattis Ahlström är i normala fall en mycket kompetent programledare men igår tyckte jag hon svamlade och stakade sig väldigt mycket. De dansande var ju jätteduktiga så ingen skugga ska falla över dom men....det var blekt. Men...det fungerar och kan bara bli bättre!!

Det blev en lång och filosofisk natt vilket gjorde att jag sov länge i morse...ända till nio!!!!

Idag har vi rensat bland grejer i källaren...man kan inte spara allt! Tog en promenad till ett ställe en liten bit bort som säljer begagnade kylar och frysar....men kom hem med 6 stolar från Gemla till det mycket facila priset av femtio kronor styck!!!!!

Nu mat......

Kommentarer
Postat av: Karin

Tänk så det kan gå... ;)

Stolar istället för en frys. :D

Tänk... I morse var jaag uppe före dig. - Det händer nog inte ofta, om jag inte ska upp och jobba förstås.

Postat av: Ingrid

Jag håller helt med dig med dig om gårdagens dansprogram. Kattis Ahlström, som jag annars gillar helt och fullt, gjorde verkligen inget bra jobb. Jag har en känsla av att det var hon som sabbade programmet. Hoppas nästa avsnitt blir bättre!



Ha en fin fortsättning på söndagen!

Kram Ingrid

2010-08-29 @ 16:32:21
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Svorskan

Verkar som ett mysigt och trevligt firande, tycker jag. Rubriker brukar vara något jag har lätt för, men jag försökte komma på en bra rubrik till ditt inlägg nu och det är faktisk svårt. Ibland blir det så.

2010-08-29 @ 17:52:30
URL: http://svorskan.se
Postat av: Heidi

Bra stolfynd..o sen måste jag säga att jag ääälskar fikonmarmelad!! ;)

2010-08-29 @ 19:36:35
URL: http://webmum.blogg.se/
Postat av: TT

Om du vill göra betong-grejer så släng inga fina formar!

2010-08-30 @ 14:27:06
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Konstigt ställe att köpa stolar på... Men huvudsaken är ju att det blev ett fynd :-)

2010-08-30 @ 17:51:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback